CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 27, 2010

它与它。



没完没了的功课,
让我显到发慌。

无意间看见老姐结婚时送我的项链。
也被我隐姓埋名了两年,
忽略它足足两年了呢。
从没曾挂在我脖子上。
舍不得。。。=)

两年后,
老姐送我的手镯,
毕业的其中一样礼物,
一样的宿命,
和项链齐齐被我埋没在抽屉里。


我看改天得带它们见见世面了。

只怕不知是哪个改天。。。

7 comments:

Tan Chia Hui said...

wow... So gorgeous!

xinni said...

yea.. love them ! =)

Weichenlove said...

你戴上,一定很美!

I am not dory fish said...

很漂亮 很精致
把它们戴上吧!

kNy said...

when u marry loh..lol

xinni said...

多丽:好~^^
kNy: when marry wear REAL DIAMOND! =P

Weichenlove said...

why you didnt reply me :(